duminică, 30 octombrie 2011

Lansarea albumului "Demidulce" de la formatia de Folk Plus Noi















Adi Mitescu.









A meu...Bun,bun,bun...


Am avut deosebita onoare de a fi invitat la lansarea albumului "Demidulce" a celor de la formatia de folk Plus Noi,in orasul Alba-Iulia la teatrul Prichindel. Am mers insotit de Yoio,Szolt,Mirela.
In deschidere a cantat domnul Iulian Timar zis Yoyo din Medias care a fost super continuat de domnul Adi Mitescu din Teius si apoi asteptata formatie Plus Noi.
Lansare a fost super,sala fiind plina,am avut bucuria de a ne intalni cu amicii noastri de la cluburile de turism: Dianthus Medias,ATE Trascau Corp Zlatna, Acropolis Aiud,Albamont Alba-iulia si cu Kogaion de la Orastie.
Dupa terminarea concertului am mers la un club toti amici de la cluburile de mai sus numite unde am petrecut cu ei pana dimineata in acordurile minunate ale chitarilor. Spre dimineata am plecat cu baietii din Medias la Turda deoarece planificasem o iesire a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu