duminică, 10 iulie 2011

Trofeul Opaitul Rodnei editia a II-a 8-10 iulie 2011





La Cultural!!







Sosirea de la orientare!



Inainte de sosirea de la orientare!



Dupa regularizare...!



Intre cei 3 Apostoli!!















Startul la orientare..





























Am plecat din Baia Mare alaturi de Flo cu microbusul asigurat de organizatori.Am ajuns la Cavnic la partia icoana.Acolo am avut parte de o primire calduroasa cu slanina,ceapa si palinca de maramu.Seara am stat pana tarziu in noapte la cateva cantece de suflet alaturi de toate cluburile montane.
Dimineata ne-am trezit am baut cafeaua de toate zilele si am plecat in proba de regularitate,care a fost foarte frumoasa,a inceput pe un drum forestier si apoi printr-o padure splendida virgina,care ne-a ingreunat mersul ,pe cand ne-am obisnuit cu padurea deasa s-a terminat,am mai urcat printr-un afinis de unde ne-am infructat pe saturate, apoi am ajuns pe cei 3 Apostoli de unde am admirat privelistea care era uimitoare,o pauza scurta,si incepem coborarea cu regret,ca am stat foarte putin dar eram presati de organizatori ca trebuie sa ajungem in tabara sa incepem proba de orientare.La 13:30 start in proba de orientare au fost 9 echipe care au tras la sort la noi a ramas biletul 5,trebuia echipa mixta asa ca am plecat alaturi de Flo echipa traditionala Alex & Flo.Pe traseu ba nu corespundea numarul de pasi ba gradele, dar totul se termina cu bine si am ajuns la finis luand toate posturile.Dupa toate astea organizatorii ne-au facut sa uitam de injuraturile si jignirile pe care i le-am adus pe parcusul orientarii sau pe parcursul probei de regularitate,cu un guias la ceaun de nota 10*.Continuam cu proba surpriza,apoi cu proba de cultural si pe urma cu proba de Slideshow.Seara continua cu sunetul chitarilor si buna dispozitie asigurata de toate cluburile montane.
Duminica dimineata ne trezim si incepem sa pregatim bagajele,intre timp suntem chemati la festivitatea de premiere.Luam locul I Orientare, II Slideshow, III General. Le multumim organizatorilor pentru buna dispozitie si buna desfasurare a trofeului,doar ca avem mici neintelegeri cum de nu am meritat locul 3 la foto??(Clubul care a luat locul 3 la foto avea 4 poze scoase la imprimanta si 2 poze luate de la ATE Salamandra)Si in plus de asta cred ca la proba de Slideshow meritam mai mult.Va multumim inca o data pentru tot!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu