duminică, 28 august 2011

Creasta Cocosului 24-28 august

Doamna Mariana-Lucru minunat!!

E greu cu femeile astea din Maramu'...

Taul Chendroaiei!

Am dat curs invitatiei celor de la Clubul de Turism Creasta Cocosului de a participa la concursul de drumetie si orientare "Creasta Cocosului" editia a XXVIII-a.
Am decis inpreuna cu Anca Ardelean de a merge mai devreme de concurs cu 2 zile sa luam echipamentul de catarat si sa ne dam pe la creasta.Zis si facut am ajuns joi pe la ora 17 la locul de campare,am instalat cortul ,am mancat rapid ceva si am mers la catarat traseul ales fiind Creasta Vestica,nu stiam nimic de acel traseu,am ajuns greu la baza lui unde ne informa ca are 3 lungimi,decidem sa ne lasam ruxacul acolo si sa cataram.Incepem cataratul prima lungime fiind mai grea pentru Anca,care ne-a facut sa pierdem mai mult timp,pana la urma terminam cele 3 lungimi si cautam sa ne dam jos de pe creasta nu gasim retragerea si continuam catararea pana la capatul crestei unde spre surprinderea mea nu mai era nici lantul de rapel,am continuat si pana la urma am descatarat,am ajuns pe platou era putin peste ora 22:00,unde ne dam jos espadrilele si continuam pana la cort desculti.
Vineri dimineata ne trezim mai greoi,mancam ceva si mergem in sosete pana la traseu sa ne recuperam echipamentul,la baza traseului ne-am sfatuit sa mai intram o data in el si apoi sa ne intoarcem in tabara,ca au venit organizatorii si in plus de asta trebuia sa ni se alature Cristina.Seara a continuat cu intalniriea vechilor amici de munte,din Sibiu si pana-n Baia-Mare,cu cantece la chitara si buna dispozitie.
Sambata dimineata,rapid sedinta tehnica si start in traseul de Regularitate care a fost deosebit de frumos,in care am vazut Creasta Cocosului,Varful Gutai (1443 m) si care a fost urmat de o super frumoasa orientare.Dupa masa am facut o tura de recunoastere a traseelor de catarat de pe creasta din partea nordica ghid fiind D-nl Tamas Mihai care a batut acelea trasee.Spre seara proba surpriza si proba de cultural care pentru unii dintre noi s-a lungit pana la 3-4 dimineata.
Duminica dimineata festivitatea de premiere,si despartirea de locuri si oameni dragi.La finalul probelor ne-am clasat pe locurile: I Testul Teoretic, III Orientare, III Regularitate.Castigatorii Trofeului fiind C.T. Amicii Muntilor din Sibiu.Felicitari lor si organizatorilor pentru acest eveniment minunat.Le multumesc fetelor care m-au insotit la acest eveniment: Ardelean Anca si Onet Cristina.